Hoe kan ik overlast melden bij Thús Wonen?

Gepubliceerd op 30 september 2019

Komt u er niet uit met uw buren en via buurtbemiddeling? Dan kunt u uw klacht bij Thús Wonen melden en ons om advies of bemiddeling vragen. 

Welke informatie hebben wij van u nodig?

- uw naam, adres en telefoonnummer;
- naam, adres en telefoonnummer van de veroorzaker;
- de aard van de overlast;
- wat u zelf al hebt gedaan om het probleem op te lossen;
- of u buurtbemiddeling heeft ingeschakeld of melding heeft gedaan bij de politie;
- houd een logboek bij waarin u beschrijft wanneer en welke vorm van overlast u ondervindt. Maak eventueel geluidsopnames.

Wij behandelen uw klacht vertrouwelijk en altijd in onderling overleg. Anonieme meldingen nemen we niet in behandeling.

U kunt via dit overlastformulier uw klacht over overlast melden bij Thús Wonen.
 

Inschrijven

Krijgt u hulp van een bepaalde instantie (zoals een bewindvoerder, het Leger des Heils, Wil, Talant, Zienn enz.)? Neem dan contact met ons op voor het maken van een kennismakingsgesprek, samen met uw begeleider.
Zonder dit kennismakingsgesprek wordt u geen woningaanbieding gedaan.

Denk u aan de inkomensgrenzen? Kijk hier voor meer informatie.
Als u een huurschuld heeft, kunnen we u geen woning definitief toewijzen.


Gelezen