Mijn automatische betaling is niet goed gegaan. Wat kan ik doen?

Gepubliceerd op 20 juli 2015

Dan is het bedrag waarschijnlijk gestorneerd. Een stornering kan verschillende oorzaken hebben. Mogelijk staat er te weinig saldo op uw rekening. Of u heeft de betaling zelf teruggedraaid, of u heeft een algehele blokkade op incasso's. Om dit op te lossen kunt u uw bank een nieuwe betalingsopdracht geven. Ook kunt u het bedrag pinnen bij ons op kantoor. Contante betaling is niet mogelijk.

Inschrijven

Krijgt u hulp van een bepaalde instantie (zoals een bewindvoerder, het Leger des Heils, Wil, Talant, Zienn enz.)? Neem dan contact met ons op voor het maken van een kennismakingsgesprek, samen met uw begeleider.
Zonder dit kennismakingsgesprek wordt u geen woningaanbieding gedaan.

Denk u aan de inkomensgrenzen? Kijk hier voor meer informatie.
Als u een huurschuld heeft, kunnen we u geen woning definitief toewijzen.


Gelezen