Wat kun je met Mijn Thús Wonen?

Wat kun je met Mijn Thús Wonen?

Jouw woon – en huurzaken snel online geregeld. Persoonlijk, makkelijk en veilig. Dat kan via ons nieuwe huurdersportaal. Activeer je persoonlijke ‘Mijn Thús Wonen’ account en regel jouw huurzaken online op het moment dat het jou uitkomt, ook buiten onze openingstijden. Alle huurders ontvangen van ons een activatiecode voor het activeren van hun eigen persoonlijke account. Zodra je deze activatiecode hebt, kun je via deze pagina je account activeren.

Jouw persoonlijke omgeving op de website van Thús Wonen.

Via jouw persoonlijke ‘Mijn Thús Wonen’ omgeving regel je makkelijk en snel zelf jouw woon- en huurzaken. Waar en wanneer je wilt, vanaf je computer, mobiel of tablet. Bijvoorbeeld om een reparatie aan te vragen, geldzaken te regelen of je gegevens aan te passen. 

Zaken die je in jouw persoonlijke Mijn Thús Wonen omgeving kunt regelen of inzien: 

  • Reparatieverzoek indienen en eerdere verzoeken bekijken  
  • Huurnota's inzien en betalen  
  • Contactgegevens aanpassen  
  • Overlast, tips of complimenten melden  
  • Abonnementen aanvragen  
  • Huur opzeggen  

Lukt het je niet om jouw account te activeren? Heb je hulp nodig bij het inloggen? We helpen je natuurlijk graag verder! Neem contact met ons op.

Inloggen Mijn Thús Wonen
Contact opnemen met Thús Wonen