Reparatie melden

Is er iets kapot in je woning? Geef het hieronder aan ons door. Je ziet direct of wij de reparatie uitvoeren of dat je zelf de reparatie regelt. Hebben wij meer informatie nodig? Dan nemen we contact met je op.

Direct melden

Voor een aantal storingen kun je zelf contact opnemen met een monteur of leverancier:

CV

Heb je een storing aan je cv? Neem dan contact op met Breman Serviceonderhoud.

0900 821 21 74 (dag en nacht)

Riolering

Verstopte afvoer? Een verstopte riolering, dakgoot en andere rioolproblemen in je woning worden opgelost door Buwalda Rioolservice Friesland. Je bent hiervoor verzekerd wanneer je lid bent van ons serviceabonnement.

0517 21 20 99

Gratis dag en nacht

Glas

Als je lid bent van ons serviceabonnement, dan ben je automatisch verzekerd voor glasschade en kun je Glastotaal Beheer bellen.

0800 452 72 34
(dag en nacht bereikbaar)

Gas en elektra

Voor gas- en stroomstoringen in je woning ben je zelf verantwoordelijk. Tenzij je de storing niet zelf kunt oplossen of wanneer je een gaslucht ruikt. Neem dan contact op met het nationaal meldpunt voor gas- en stroomstoringen.

0800 9009 (gratis dag en nacht)
Of kijk op de website www.gasenstroomstoringen.nl

Geiser/boiler

Heb je een storing aan je geiser of boiler? Neem dan contact op met:
Geiser: ASN
0519 82 00 00 (lokaal tarief dag en nacht)

Boiler: Energie service Friesland
0800 12 20 (gratis dag en nacht)

Water

Vitens beheert het waterleidingnetwerk. Heb je een storing? Dan kun je contact opnemen met:

0800 03 59 (gratis dag en nacht)
Of kijk op de website www.vitens.nl

Zonnepanelen

Heb je een storing aan je zonnepanelen? Neem dan contact op met:

Wocozon
085 744 10 580

Kunststof kozijnen

Heb je problemen met je kunststof kozijnen?
Neem dan contact op met:

SKK Kozijnwacht
085 303 84 32

Online indienen

Reparaties dien je eenvoudig in via Mijn Thús Wonen. Je kunt een verzoek indienen door hieronder je postcode en huisnummer in te vullen. Wil je weten wat de status is van je ingediende verzoek? In Mijn Thús Wonen kun je al je reparatieverzoeken volgen. 

Inloggen MijnThúsWonen
{{ 'MaiaServiceRequest_Form_SearchObject_Header' | translate }}

{{'MaiaServiceRequest_from_info_housenumber_zipcode' | translate}}

Heb je een spoedreparatie?

Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer: 0800 55 11 511. Je kunt dit nummer 24 uur per dag bellen. Bij spoed zorgen we ervoor dat er zo snel mogelijk een monteur bij je is.