Is er iets kapot in je woning? Geef het hieronder aan ons door. Je ziet direct of wij de reparatie uitvoeren of dat je zelf de reparatie regelt. Hebben wij meer informatie nodig? Dan nemen we contact met je op.
Direct melden
Voor een aantal storingen kun je zelf contact opnemen met een monteur of leverancier:
CV
Heb je een storing aan je cv? Neem dan contact op met Breman Serviceonderhoud.
Riolering
Verstopte afvoer? Een verstopte riolering, dakgoot en andere rioolproblemen in je woning worden opgelost door Buwalda Rioolservice Friesland. Je bent hiervoor verzekerd wanneer je lid bent van ons serviceabonnement.
Gratis dag en nacht
Glas
Als je lid bent van ons serviceabonnement, dan ben je automatisch verzekerd voor glasschade en kun je Glastotaal Beheer bellen.
(dag en nacht bereikbaar)
Gas en elektra
Voor gas- en stroomstoringen in je woning ben je zelf verantwoordelijk. Tenzij je de storing niet zelf kunt oplossen of wanneer je een gaslucht ruikt. Neem dan contact op met het nationaal meldpunt voor gas- en stroomstoringen.
Of kijk op de website
Geiser/boiler
Heb je een storing aan je geiser of boiler? Neem dan contact op met:
Geiser: ASN
Boiler: Energie service Friesland
Water
Vitens beheert het waterleidingnetwerk. Heb je een storing? Dan kun je contact opnemen met:
Of kijk op de website
Zonnepanelen
Heb je een storing aan je zonnepanelen? Neem dan contact op met:
Wocozon
Kunststof kozijnen
Heb je problemen met je kunststof kozijnen?
Neem dan contact op met:
SKK Kozijnwacht
Online indienen
Reparaties dien je eenvoudig in via Mijn Thús Wonen. Je kunt een verzoek indienen door hieronder je postcode en huisnummer in te vullen. Wil je weten wat de status is van je ingediende verzoek? In Mijn Thús Wonen kun je al je reparatieverzoeken volgen.
Heb je een spoedreparatie?
Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer: 0800 55 11 511. Je kunt dit nummer 24 uur per dag bellen. Bij spoed zorgen we ervoor dat er zo snel mogelijk een monteur bij je is.